Foxy

Dax med ny blogg, nytt liv å allt annat som e nytt..:)
Håller på att rensa bort massa gammalt skit, eftersom jag och min underbara kille Dennis ska starta nytt liv och leva i nuet istället för det förflutna.
Tror vi ska flytta med för den delen, till typ Göteborg eller nåt.. Måste hitta jobb och sånt skoj först, men iaf :)
Vi ska tydligen ha en trea, för Dennis vill ha ett datorrum.. visst, de funkar väl det med.. Slipper vi ha alla datorer i vardagsrummet.

När de kommer till att allt ska bli nytt, så e de inte riktigt sant.. samma gamla musik, samma gamla vänner å samma jäkla möbler..;P men så e de, vissa saker vill man bara inte skiljas ifrån..:)

Jahapp, vad har man gjort idag då?? =) lekt en massa med designen på min blogg.. de la typ de ända, man hinner inte göra så mkt då..:P de tar långt tid jue..:P å ändå e de inte ens min riktiga design än... sen har jag bara prata med min favvo kille..:)

Nu har jag inte så mkt mer att skriva
*Pussar*

p.s Dennis, jag älskar dej, våga aldrig lämna mig <33
d.s

Kommentarer
Postat av: FoxBat

Woooohoooo för GBG :D

2008-12-28 @ 22:39:58
Postat av: Martina

Gbg? När hur varför?:O Men det låter ju trevligt med massa nytt!:) Kanoners faktiskt!<3

2008-12-31 @ 15:23:11
URL: http://mistermartina.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart tog etech vägen?

2009-01-19 @ 18:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0