Jaha

Neeej, jag måste ta å skärpa mej.. skriver ju aldrig här..
Sitter (lr ja, ligger) nere i skåne igen.. Hjälper mamma å pappa å flytta :)
Här tror man att man ska få slappa å ha mysigt å så när man kommer ner, men icke, nu ska man hjälpa till å packa..:P fast i gengäld så får jag övningsköra..:) ska börja på körskola igen snart :) så förhoppningsvis så får jag mitt körkort snart :D *hålla tummarna*
Dock saknar jag min fästman (:O) hur gick de till? Joo, vi e ju nyförlovade ;) 16/4-09 :D Jag e så fruktansvärt glad :) Dennis, du är mitt allt, och jag hoppas att de alltid kommer att vara du å jag <3
jag saknar dig så sjukt mkt, men vi ses ju snart, när du kommer ner till skåne den 28 :) Firar valborg här nere ju..:)
Men men.. nu ska jag fortsätta packa böcker..:P
*Kyssar till min dennis <3*

Kommentarer
Postat av: Pamela

Oj!! Grattis!! :D

2009-04-16 @ 15:45:41
URL: http://briardkimba.blogg.se/
Postat av: Martina

Aoo grattis igen! (och din klocka går fel) puss

2009-04-16 @ 17:02:24
URL: http://mistermartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0