21 Februari med ett k

Hopp!!
9 månader kvar till min födelsedag :D yay
Idag vart jag hemma hos min farmor å farfar å fixade deras dator. Dom har köpt en ny laptop, men har kvar sin gamla skrivare.. Hm.... köp ny ;)
Skrivaren ville dom iaf få å fungera med datorn, vilket inte gick så bra.. men duktig som jag e så löste jag de iaf ;) hihi
Nu ligger jag här å skriver blogg å väntar på gästerna som ja dyka upp om ca en kvart. Äta massa tårta..:D
Jag fick bestämma tårta fastän de e pappa vi firar.. Blev Prinsess tårta trots att jag inte gillar marsipan..:D Logiskt va ;)
Men men.. Lyssnar på en sjukt mysig låt "M.I.A - Paper Planes" så skön ;D'
Jaja, ha de bäst
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0