Dagens Datum

Åkte till skåne idag. Fick gå upp sjukt tidigt, bara för att tåget gick kl09:04 i morse..:P
Kunde inte sova inatt, saknade min underbara lilla pojke.. Saknar dej så sjukt mkt Dennis <33
Imon ska vi fira pappa, han fyllde 60 i veckan :) Grattis Pappa lilla :) Då kommer lite släkt, som min faster Britta (kanske min kusin Anna, som eventuellt jobba), farmor å farfar å min bror Markus som jag inte har träffat sen.... De vet ja inte ens när de va sist.. längesen iaf..:P Sen kommer kanske Arne åxå, kompis till pappa som e sjukt sjysst :)
Äta massa godis imon *nom nom nom*

Sitter i "mitt rum" hos mamma å skriver blogg och lyssnar på musik :D *Lalala*
Kom nyss hem från att ha vart å handlat me mamma.. Köpte massa godis ;) *nom nom nom*
Ska snart äta mat, e sjukt hungrig iaf..
(8)De här e en sång om ingenting, så alla bratz kan hoppa omkring(8) hahaha, meningslös låt egentligen..:D
Jaaa, nu hitta ja en bra låt.. "The Prodigy - Voodoo People" *nynna*
Men men, ha d ebäst
Pussa massa

Älskar dej Dennis <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0