Fredagen den 13

Hoppsan, har tydligen inte tänkt på min blogg på ett bra tag nu.
Har haft för mkt att tänka på just nu. Har lite grejer jag måste fixa för att få ordning på mitt liv, de e lite smått rörigt just nu, lite smått jobbigt.
Jaja, de löser sig nog hoppas jag :)
Idag e de fredagen den 13, och jag och älsk ska åka till mellerud.. Första gången för min del.. Träffa hans föräldrar (syskonen har jag ju redan träffat ;P), hoppas att de går bra :D
Imon är det alla hjärtans dag plus min å älsks 8 månadersdag ;) <33 plus att lite annat skit händer -hemligt- :D
Hm, får se hur länge vi stannar, vi vet inte än.
Jaja, måste sluta skriva, ska hinna med bussen så vi hinner med tåget..:D
Ha de bäst
*Pussar*


P.S Dennis, jag älskar dej ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0