Att tänka lr inte tänka, det kan vara frågan om man nu vill de :O

Sitter å funderar på om man skulle ändra om sidan lite :O känns lite tråkig :)
De e ju kul å leka i photoshop å så jue :)
Hm, får ta å fundera på färger å sånt sen, har asdålig fantasi till en början, sjukt svårt ibland ;P
Eller så kan man ju göra som min söta lilla kille, sno nån annans design ;) haha, neej, nu ska ja inte vara taskig, han har kommit på de mesta själv, hoppas ja :O hahaha
Menmen.. massa meningslöst pladder på mej nu :O
Sitter å lyssnar på "Bla Bla Bla - Gigi D'Agostino", så underbar låt :D
Bah, förslag på färger till min sida??? =) SVart å rosa e ju visserligen fina färger, men ändå :O får se vad jag kommer på ;D
Jaaa, mysig låt igen :D "L'Amour Toujours - Gigi D'Agostino" yay
Men men, ha de bra
*Puss Puss*

Kommentarer
Postat av: Martina

Haha jadu kanske. Eller så har jag förstorat upp allt kanske. Time will tell.

Jo det hade ju vart roligt:D Men jag ska hem och jobba. Midsommar och massor att göra;)

Snygg header:D

Pusskram!

2009-06-03 @ 17:40:09
URL: http://mistermartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0