Duktigt

Bah, är hemma igen från dreamhack, tråkigt att det är slut dock, men ganska skönt att få sova i en vanlig säng igen :)
Tråkigt att bara lämna allt folket igen, men vi ses snart igen hoppas jag :)
Hann tyvärr inte skriva så värst mkt under eventet, man sitter inte så jätte mkt framför datorn, man springer mest omkring ;P
Lr leker uppe på scen :) vilket vart askul :)
Lagom mkt fjortisar det var där..:P

"2 tjejer står och pratar och den ena berättar upprört om en kille hon träffat på mirc:
Jag träffa en assöt kille på dh mircen, sen träffades vi här på dh, så sög jag av honom under bordet, han sa inte ens tack
."

Korkade tjejer :P

Men men, när dh vart slut så åkte jag och dennis hem till Bellator i gbg :) vi tittade på film å så :)
Dagen efter åkte vi hem till skåne igen. Idag ska jag och dennis ha riskettan, snart har vi körkort båda :D hihi

*Puss Puss*

Kommentarer
Postat av: Martina

Hahahhaha otacksamma killar på dh alltså;p

2009-06-18 @ 20:58:38
URL: http://mistermartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0