Flygplan lr bil!!

Idag har jag vart ute och övningskört, (ja, jag e så pass kass att jag inte har tatt mitt körkort än :P) (DON'T BLAME ME PLX)
men men, det var kul, för allting börjar gå mkt bättre nu, allt börjar närma sig sitt slut, skönt :) Dock behöver jag öva mer på parkering, svårt jue :O Halka snart, sjukt nervös, men alla säger att de e de roligaste man gör, hoppas folket har rätt :O

Testade The Sims 3 igår/idag, de e rätt likt 2:an, men ändå inte, gillar den nya layouten i byggläge och köpläge :) tuffare grejer åxå.. Gillade även att man kan skapa simmarna som man vill åxå, deras intressen, om dom ska vara lata, dumma lr snobbiga :D bestämma favvo mat å färg å bestämma hur deras röst ska låta :D Kul att man själv kan bestämma exakt hur dom ska se ut :D dock har ja inte hunnit testa så mkt mer ;P hitta dock att penga fusket från 2:an finns kvar i trean :D roligare med massa pengar :D

Ska pilla vidare med designen på bloggen tror ja, börja fundera på hur min hemsida ska se ut :) Men men, dax att göra någe annat :D
*Pussen*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0