Stockholm

Idag åkte jag till sthlm utan min älskade dennis (saknar dej älskling).
Ska tillbringa några dagar hos min bror och ha trevligt med familjen innan vi åker till spanien på söndag :)
Men men, satt på en buss i nästan 7 timmar, de va inte så intressant dock.. sov visserligen mer än halva resan, men ändå.
Vi käkade pizza och åt massa godis, ser på Hannibal nu, som snart e slut tror jag :)
Men men, imon kommer mamma å pappa upp åxå. Får se vad vi hittar på imon då.
Ska träffa Johanna när jag ändå e uppe, hon har ju flttat hem till sin kille i sthlm :) får hoppas att jag inte går vilse i sthlm ;) hihi
Men men, natti natti
*Pussar*

Saknar dej Dennis, du är mitt allt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0