Gomorron :)

Ny dag, nya tag :)

Idag är jag ledig, sjukt skönt, förutom att katten springer runt och piper en massa.. Han vill såklart ut, men vågar inte släppa ut honom då han inte är kastrerad än. Halv månad kvar tills det är dax för honom :)

Vad ska man göra idag tro? Baka bullar? Det hade vart asgott, men en aning jobbigt :( Usch, hatar att vara lat. Man ska kanske se en film eller städa? Hm, elller iaf ta undan tvätten från igår.


Här leker lille katten med mattan. Hur kul kan det vara egentligen?
Kasar in på mattan så att det blir en hög av den, sen in under och leker kurragömma med sig själv ^^ Knasboll.



Katten sover :) Han är snällast då ^^ Annars leker han bara med en massa leksaker som låter. Hur kul är det när man försöker sova? Inte alls. Jaja, det visste jag ju visserligen när jag skaffa honom, men ändå. Han kan väl sova när alla andra sover? Bah.

Jaa, i helgen kommer mamma och pappa upp. (Hoppas jag) Dom skulle ha kommit upp förra helgen, men då vart det givetvis snökaos i typ halva sverige, Typiskt. Hoppas det är fint väder till helgen då :)

Ikväll är det friskis och svettis, får se om jag går. Kanske går hem till en kompis och ser på film ist ;) haha
Men men, det var det det ^^
PUSSAR©

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0