Buss igen

Hej igen.. sitter på bussen påväg till gbg. Dax att åka hem till Ed igen. Min semester är slut för denna gång. tråkigt. Men det ska bli kul och träffa mina söta kompisar igen :)
På bussen sitter jag inte alls bekvämt, trots att det är Bus4you. Skönaste bussen som finns. Jag fick ju ingen plats :( sitter i gången, KUL!!!! De gör ont överallt. BAH
Men men, det har sina fördelar, GRATIS buss ;)
Nu kanske ni undrar vad jag har hittat på i skåne?
Jag kom ju ner på onsdagen, då hann jag inte göra så mkt, satt hemma med mamma och pappa och käkade och tittade på tv. Mysig hemma kväll.
Torsdagen tittade jag på Män som hatar kvinnor, (såg den på bio när den kom ut), sjukt bra film. Senare på kvällen träffade jag Johanna. Vi käkade på BK, sen gick vi på bio och såg "Alice i underlandet" med Jonny Depp. Så sjukt bra film. Den vill jag se igen. Vi såg den i 3D :) Johnny spelar den gakna hattmakaren, man ser viserligen direkt på utseendet att det är han, men öven på hans sätt att springa :) HAHA, så sjukt gulligt han springer :) Tim Burtons, (om det nu är sättstavat, har ju gjort filmen), hans fru är med i filmen, hon spelar den röda drottninge. Hehe, hon vart åxå sjukt söt. Dock lite väl stort huvud. Jaja, lite uppblåst :)
Jag måste bara köpa filmen när den väl kommer ut. Men de lär ju dröja, den hade ju nyligen premiär på bio. Nu i onsdags den 3 Mars tror jag det var då?
Fredag, vad gjorde jag då? Just de, jag och mamma vart inne i stan och shoppade. Jag köpte nya örhängen och lite nya kläder. Sjukt nöjd :) Bilder kommer kanske sen ^^ Men det var sjukt kul iaf att komma ut lite med mamma. det var längesen vi gorde nåt sånt.
På lördagen, igår, lekte jag med Pamela. Vi snackade en massa skit och tittade på Ice Age 3. Så sjukt rolig film. Var får dom alla sina knäppa ideer ifrån?? Undra om det kommer en 4:a?

Nej, vad ska man hitta på nu?? Ingen rolig som är inne på msn. Vad hittar man på då?
Tyvärr kan jag ju inte sova för att få tiden att gå.. inte så bekvämt att sova i trappan :P haha
Jaja, vi hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0