Dagen i övrigt

Hoppsan, att skriva blogg är visst inget jag gör så ofta :P
Nu vart de ganska längesen jag skrev, har nog hänt en hel del sen dess :o
Flyttat har jag gjort. Jag och Kim.w flyttade till en liten 2:a i Mellerud för ca 2 eller 3 veckor sen :P så bra koll har jag :p haha
Nej men, vi trivs, iaf av de lilla vi bodde där :) Vi sov nog där i en vecka, sen åkte hon till sin kille i sthlm och jag till min kille i Norrtälje (som för övrigt bor i Linköping nu ;P) På tal om de, ny kille sen sist jag skrev ^^ haha

Killen: Mattias från Norrtälje, träffades på dh (Dreamhack dårå), blev ihopbuntad med honom av Robin (Onime) och det tackar jag för ;) haha.. utan dig hade det kanske inte blivit någe mellan mig och Mattias, eller så hade de kanske det. De vet man aldrig ;) haha. Men men, han e iaf nyinflyttad i Linköping (fortf väldigt långt ifrån mig, inte okej), nästa gång får du allt ta å flytta närmre mig honey <3 (eller ännu bättre, så flyttar vi ihop ist ;))
Men men, du ska bara veta att du är mitt allt sötnos <3 Tesoro ti amo <3

Jahapp, vad har mer hänt? inte så mkt skulle jag gissa på, lr mjaaa, ska på upprop i veckan för en spanskakurs, som jag inte ens vet om jag kan gå :p vettigt :) sen ska jag på intervju den 29 aug för en annan utbildning i malmö. Flygvärdinne utbildning :) hoppas jag kommer in iaf :) först e de intervju, sen om man kommer vidare därifrån så är det språktest och sist en flygläkarundersökning :) får se hur långt jag lyckas ta mig :)

Men men, dagen i övrigt var det ju :) idag har vi (jag å sötis) inte gjort så mkt. Tittade på film när vi vakna. Super 8, värdelöst namn för filmen tycker jag :p men i övrigt var den bra :) tyckte jag iaf, men inte Mattias, han tyckte den va sådär tror ja :) men men, sen kom hans mamma å kille å fikade lite med oss innan dom åkte tillbaka till norrtälje igen. Lite senare drog vi till Ikea och handlade lite småsaker till Mattias lilla lägenhet (som han för övrigt ska dela med någon?) Plus att jag passade på att köpa en ny bok. Bok nr sex i serien "Vampire academy" (säkert felstavat, men jaja :P)

Äh, nu ska jag hitta på någe vettigt att göra :) ha de bäst :)
P&K

p.s Älskar dig Mattias :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0