Ny dag, nya tag :)

Hej igen :)
Bör nog börja blogga lite mer, tycker ju egentligen att det är ganska kul :)
Lär kanske bli lite mer nu när jag är hos Mattias i linköping. När han är i skolan, så har jag massa fritid att blogga på :)

Idag har inte hänt så jäkla mkt heller. Kollat lite film och tatt de lugnt. Köpte ju en ny bok igår, som jag har längtat massa efter, påbörjat å läsa den. Den e awesome :) Idag flytta föresten Mattias rumskompis in. Simon :) tydligen en gammal kompis till Mattias. Där hade han tur, orka dela med någon helt okänd :P Men men, han e helt okej, iaf av de lilla jag har pratat med honom :) Får väl se om jag ändrar uppfattning om honom sen, om de e till de bra lr dåliga ;) muhaha. Han har fått både plus och minus idag, först mobba han min dialekt (inte okej ;P), men sen fick jag bling bling till skorna, vad man nu ska med det till ;P haha jaja, ska snart äta.

Ha de bäst
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0