Skåne plus lite till

Har hamnat nere i skåne nu. Åkte ner i söndags, då åkte jag från Linköping till Mellerud och sen vidare ner till malmö. Då kan man ju fråga sig varför jag gjorde denna omväg? ^^
Var tvungen att dra hem om för att hämta lite grejer inför en intervju jag var på igår. Intervju för en kurs för att bli flygvärdinna :) som sagt så var den igår, det var faktiskt ganska kul. Väldigt pirrigt och lite små jobbiga frågor, men annars kul. Tyckte dock det var jobbigt när dom sa att vi får svar inom en vecka :P vill ju ha svar ganska fort :P
men men

Idag åkte jag in till malmö för att kolla läget om jag kunde få mobilt bredband att ingå i mitt internet abonnemang, vistt, de kunde la ingå, kunde kosta 29kr/dag. Eller ja, 29kr när jag använde de så att säga. Visst, de lät la bra, men jag vet inte. Jaja, sen åkte jag ner till skanör och drog till tandläkaren för att kolla om jag kunde få en akut tid, då min tandställning har gått sönder :P nej, de kunde jag inte få :P måste ringa till trelleborg för att fixa de. Jaja, de får jag fixa imon. När jag kom ut därifrån så ringde min mobil. Det var dom från intervjun :) Dom ville att jag skulle gå kursen :) sjukt kul. Nu måste jag bara klara språktestet och en läkarundersökning. Ska bli sjukt kul om jag kommer in, att jag klarar språktestet. Det är det jag är merst nervös för. Håller la tummarna för mig själv ;) haha
Jaja, ha de bäst

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0