En vettig rubrik?

Jahaja, nu sitter man i Mellerud igen ^^
Kom hem igår runt sextiden. Tro fan att jag missa min dumma avfart i Göteborg, IGEN?? Frågan är ju hur fan jag lyckas med de. Andra gången. Missa avfarten när jag skulle ner till malmö åxå, så de sluta med att jag hamna totalt jävla vilse i Gbg :( haha.. fick totalt panik :D men de löste sig till slut, följde min instinkt och åkte till Liseberg, där hitta jag snart en skylt mot malmö. *puh*
Andra gången krångla jag iaf inte till de, jag vände bara och körde tillbaka, så de löste sig :)

Men men, jag vart ju på språktest i köpenhamn, behövde en trea för att komma in på kursen, och jag fick en fyra :D:D YAY :D så jag kom in på kursen, så den börjar den 19:de. Ska bli sjukt kul, är himlans taggad på den :) Dock är det prov varje dag, någe som jag hatar, men vafan, de ska jag fan klara :) de e ju trots allt bara 2 veckor :)

Imorgon åker jag till Linköping för att träffa älsk <3 och träffa en ny kompis Sofie :) Ska bli sjukt kul, då hon är en awesome tjej och väldans trevlig :)

De vart inte länge man stanna i Mellerud :P Min å Kims lägenhet är la mer ett lager nu känns de som :P haha

Jaja, nu ska jag försöka packa upp och packa om :)

Ha de bäst.
P&K

Kommentarer
Postat av: Sofie*

Vi kommer ha fett kul ! :D

2011-09-06 @ 19:01:44
URL: http://lifeistolive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0