Mew sa katten

Nej, mina rubriker e inte vettiga, men orka!!

Är ute på vift igen :o de vart inte länge jag stanna i mellerud. Kom på Måndagen, åkte på onsdagen, till Linköping. Träffa pojken och min nya kompis Sofie <3

Well well, när jag kom till Linköping igår så åkte jag nästan direkt in till stan för att träffa söta Sofie. Vi hade sjukt kul och typ "fann" varandra direkt. Vi prata massa skit och massa allvarligt med för den delen. Vi måste helt klart träffas igen <3 När jag kom hem till Mattias så väntade en mysig överraskning. Massa levande ljus och en bukett söta rosor <3 Tack min underbara pojke <3

Idag var vi inne i stan och handla. Fick smycken av älsk då <3 Haha, han har visst kommit in i "skämma bort min flickvän" stadiet ;) gulligt. Nej men, jag blev sjukt glad för dom med <3

Nu ska jag se en film lr nåt :)

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0