Sthlm

Jaha, så duktig vart jag på att blogga :) Nästan ett halvår sen jag blogga sist :P jaja, så kan de gå :)
Just nu sitter jag i sthlm hemma hos Adam (min söta pojke) och små skriver lite i min blogg. Jag som brukade tycka att de va så kul att skriva blogg har typ tappat intresset helt, skriva massa meningslöst babbel :P
Men men, finns egentligen inte så mkt att skriva. Idag har jag bara spelat lite LoL och vart på systemet. Utgång ikv, träffa massa fint folk och ha allmänt kul :)
Imorgon bär det av till Arlanda för rekryterings mässa :) Hoppas på lite tur, vill ju så himla gärna bli flygvärdinna nu :) GE MIG TUR PLX!!!!!! men men, så kan de gå ^^
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0